BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 4, 2010






































Penat sehari melakukan kerja dari pagi sampai ke pagi esok. Badan tidak mampu menahan tekanan. Ntah boleh atau tidak aku melakukan semua ini. Namun ada ramai orang yang mampu menenangkan aku. Ibu, ayah, dan orang yang aku terima dalam hidup ini sebagai sebuah keluarga ialah Nurasyikin bt Mangsor. Aku tenang bersamanya. Gaduh memang kadang-kala terjadi x dapat aku nafikan. Family aku dan bakal isteri aku adalah orang-orang yang paling aku sayang. Tanpa mereka aku x mungkin akan berjaya seperti sekarang ini. Ayahku pemberi nasihat kepadaku, Ibuku pemberi semangat kepadaku, Adik-adikku sebagai pengikutku, dan bakal isteriku sebagai pelengkap hidupku. Aku bahagia dengan ramai orang tersayang menyokong aku. Aku akan cuba berjaya dalam hidup untuk membalas jasa-jasa mereka.

0 comments: